Fandom

Upin & Ipin Wiki

Kenangan Manis

202laman di
wiki ini
Add New Page
Bincang0 Share

"Kenangan Manis"
Episod Upin & Ipin
No. episod 31, 32, 33
Tarikh siaran asal 6, 7, 8 Disember 2010

"Kenangan Manis" ialah episod ke-31, 32, 33 dalam musim keempat siri TV Upin & Ipin dan Kawan-kawan.

Ringkasan

Bahagian 1

Kelas Cikgu Jasmin dipilih untuk bergambar istimewa bersama pengetua tadika sebagai tanda penghargaan sebagai kelas terbersih di Tadika Mesra. Sebaik sahaja pulang ke rumah, Upin dan Ipin disuruh oleh Kak Ros untuk mengemas bilik tidur mereka agar mereka meneruskan sikap murni yang membawa kepada kejayaan bilik darjah mereka.

Bahagian 2

Ketika Upin, Ipin dan kawan-kawan menyaksikan Mei Mei dan Devi bermain batu seremban, Susanti muncul untuk memperkenalkan kamera segera kepada mereka. Pada pagi keesokan, Upin dan Ipin tergesa-gesa ke tadika supaya tidak terlewat untuk sesi bergambar, sampai mereka sanggup minum susu sahaja sebagai sarapan, tetapi lupa memastikan kebersihan kasut.

Bahagian 3

Semua murid dalam kelas Upin dan Ipin sudah hadir, tetapi Cikgu Jasmin menggemparkan mereka dengan berita sedih bahawa sesi bergambar dibatalkan kerana pengetua tidak sihat. Mujurlah, Susanti membawa sekali kamera segeranya, supaya satu kelas masih dapat bergambar walau apa pun.

Sekitar rangkaian Wikia

Wiki Rawak